یزدفردا "دبير جامعه اسلامي مهندسين استان يزد در گفتگو با یزدفردا دليل حمايت قاطع اصولگرايان از جمله جام را احياي مجدد گفتمان انقلاب و شجاعت امام بيان نمود و اضافه كرد مي توانيم در طول 30 سال انقلاب اسلامي سيستم مديريتي كلان كشور را در يك حلقه 2000 يا 3000 نفري منحصر بدانيم كه ورود احمدي نژاد به اين حلقه پديده اي غير قابل تصور بويژه براي اصحاب حلقه مذكور بوجود آورد .

مضافا اينكه وي بدنه كابينه خود را معمولا از چهره هاي خارج از حلقه انتخاب كرد كه هيچكدام سنخيتي با قبلي ها ندارند و اينجاست كه با شروع فعاليت دولت نهم وعملكرد متفاوت با قبلي ها وضع بگونه اي ترسيم گرديد كه حتي آنها كه در اين مدت شديدا با هم مخالف بودند يكصداد در صدد بيرون راندن احمدي نژاد از صحنه مديريتي برآيند و با ارائه آمار و ارقام كذب ،‌ سعي در بد جلوه دادن دولت نهم دارند و بقول معروف جمع اضداد در اين مسئله يكصدا شدند.
مدير مسئول جام با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه فرمودند : من به مسائل و مشكلات كشور از همه بيشتر اشراف دارم گفت : ‌اميد است دوستان با تأصي به فرمايشات مقام معظم رهبري از بيان مطالب غير واقعي خودداري نمايند و از سياه نمايي دست بردارند و چنان سخن نگويند كه گويا كشور در لبه پرتگاه قرار گرفته و تنها و با انتخاب آنان نجات پيدا مي كند.
صداقت در پايان ضمن بر شمردن گوشه اي از خدمات دولت نهم به بحث انباشت گندم در فضاي باز و در كنار سيلوي قديمي يزد اشاره نمود و گفت : آنهايي كه منصف هستند ، مي دانند گندم هاي ذخيره استان چگونه و در چه وضعي نگهداري مي شود و قريبا سيلوي پنجاه هزار تني كه طي مصوبه سفر اول هيئت دولت در شهرك صنعتي به بهره برداري خواهد رسيد چه مزايا و منافعي براي مردم خواهد داشت. آيا اين مهم نبايستي در سالهاي گذشته كه فرياد مدعيان خدمت گوش فلك را آزار مي داد صورت مي گرفت؟ آيا انباشت هزاران تن گندم كه اصلي ترين غذاي مردم در فضاي باز قرار دارد نبايستي دغدغه اصلي آنان باشد؟ كه به جرأت مي توان گفت اگر قرار بود دولت نهم هم در همان مسير قبلي به سازندگي ادامه دهد چند سال ديگر مردم از اين گندم ها ارتزاق نمايند.
وي يكي ديگر از خدمات دولت نهم را برطرف كردن مشكلات و تأمين اعتبار براي فاضلاب شمال شهر يزد (حسن آباد) و ساماندهي سريع شهرك اسكان در جاده فرودگاه و تامين سريع خواسته هاي مردم عنوان نمود و گفت : بيني و بين الله اين مشكلات تنها و تنها در دولت نهم به وجود آمده است كه دولت نهم هم به تنهايي آنها را رفع كند؟ يا اين مشكلات بايستي در زمان خودش حل گردد. طبيعي است كه كارهايي كه بايستي ظرف 16 سال سر و سامان بگيرد وقتي قرار باشد به صورت ضرب الاجل عملي شود تبعات خودش را دارد كه از جمله تزريق پول به جامعه مي باشد و نتيجه آن ايجاد تورم است.
مدير مسئول جام در ادامه گفت : اينجانب خدا را شاكرم كه نه در دولت هاي گذشته صاحب منصب بوده ام كه به بازگشت آنها به قدرت دل بسته باشم و نه در دولتي كه از آن دفاع مي كنم پست و مقامي دارم كه از آن دفاع نمايم و بحمدالله توفيق الهي بوده است. در كسوت خبرنگاري در طول 24 سال گذشته هر جا لازم بوده است ضعف ها و خطاها را قلمي كرده كه از جمله آن ميتوان درج خبر سفر دولت سازندگي به استان و اعتراض به آذين بندي شهر را بيان نمود كه اهل فن مي دانند درج هر نوع مطلبي چه تبعاتي را به دنبال داشت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا